BIM Modelleme ALBERT HEIJN Zincir Marketler

Bu, Point Cloud ve 2D Data aracılığıyla Hollanda’da toplam 900 süpermarketin Bim modellemesinden oluşan bir çerçeve sözleşmedir.

Albert Heijn’in mağazaları on günde yenileme stratejisi vardır. Bunun sebebi, bir müşteri başka bir süpermarkette haftalık alışverişini iki defadan fazla yapmak zorunda kalırsa, mağazanın pazar payını kaybedeceği inancına dayanmaktadır. Bu on günlük sürecin bir sonucu olarak, mühendisliğimiz çok hassas olmalıdır. Mağazayı tasarladığımız, çizimlerini yaptığımız ve inşaat sırasında olası tüm konuları araştırdığımız bir hazırlık aşamamız var.

Proje 3D tarama ile başlar. Bu taramayı, mağaza düzeninin uyacağından emin olabilmemiz için tasarımımızın temelini oluşturacak bir yapım aşamasındaki 3B modele çeviriyoruz.

Bir Albert Heijn projesinin 6 aşaması vardır. Bu aşamalar, her mağazanın yeniden modellenmesi için ortalama 45 haftadan oluşacaktır. Çeşitli aşamalar aşağıda açıklanmıştır:
Aşama 1: Hazırlık
Aşama 2: Ön Çalışma
Aşama 3: İzinler
Aşama 4: Nihai Tasarım
Aşama 5: Teknik Tasarım
Aşama 6: İnşa

 

Proje Detayları

ProjeBIM Modelleme
ALBERT HEIJN Zincir Marketler


Kapsam250’den fazla süpermarket tamamlandı


Müşteri: